Structuri de programare în EV3-G
Ca orice limbaj de programare, sunt necesare structurile de decizie È™i structurile repetitive. Acestea uÈ™urează scrierea È™i parcurgerea codului…
Ca orice limbaj de programare, sunt necesare structurile de decizie È™i structurile repetitive. Acestea uÈ™urează scrierea È™i parcurgerea codului…
Ideea kitului Lego Mindstorms EV3 este să construieÈ™ti roboÈ›i care pot acÈ›iona singuri, în baza a ceea ce senzorii înregistrează. Sigur, put…
Motoarelele medii nu au fost concepute pentru a deplasa robotul, însă inventivitatea noastră ne arată din nou, că numai imaginaÈ›ia ne limitea…
Toate programele folosesc date numerice È™i logice pentru a controla componentele robotului. Pe măsură ce dezvoltăm algoritmi mai complexi, este…
Pentru a putea stoca valori pe care să le folosim ulterior, ne putem folosi de două concepte: variabile È™i constante. Limbajul EV3-G are modul s…
Ca în orice limbaj de programare, ajungem la un punct în care trebuie să folosim anumite instrucÈ›iuni în mod repetat, în diverse locuri ale p…
Până acum am învățat despre cum să facem robotul să înainteze, dar pe ce distanță? Am învățat ca prin încercări să determinăm numą
Un robot poate avea orice formă È™i poate fi construit să satisfacă cerinÈ›ele misiunii pe care trebuie să o îndeplinească. Unele aspecte con…
Noțiunea de line follower (urmărirea liniei) este un concept de bază în robotică. Este folosit mai ales în industrie, unde robotul trebuie są
Pe măsură ce programaÈ›i diverÈ™i roboÈ›i, veÈ›i vedea că programul nu rulează întotdeauna la fel. Sunt o mulÈ›ime de motive pentru care robot…