Cursul de programare pentru performanță – clasa a 5-a, anul 2024 – 2025
-
Informații administrative
Prezentarea instructorilor - Prezentarea cursului de programare pentru performanță
- Despre conținutul cursului
- Rezultate teme
- Cursuri1. Algoritmi și scheme logice4 Subiecte|1 Evaluare
- 2. Operatori, structura liniară și alternativă și exerciții5 Subiecte|1 Evaluare
- 3. Structura repetitivă de tip WHILE-DO și exerciții5 Subiecte|1 Evaluare
- 4. Exerciții cu structura repetitivă WHILE-DO4 Subiecte|1 Evaluare
- 5. Recapitulare scheme logice4 Subiecte
- 6. Rezolvarea testelor de calificare, introducere în limbajul C, citire/scriere/atribuire7 Subiecte|1 Evaluare
- 7. Limbajul C: instrucțiunea if și instrucțiunea while5 Subiecte|1 Evaluare
- 8. Exerciții cu instrucțiunile if și while în limbajul C: palindrom, divizori, numere prime3 Subiecte|1 Evaluare
- 9. Descompunere în factori primi, algoritmul lui Euclid și interschimbare de variabile (swap)5 Subiecte|1 Evaluare
- 10. Fișiere, radical și exerciții6 Subiecte|1 Evaluare
- 11. Exerciții și recapitulare6 Subiecte|1 Evaluare
- 12. Secvențe și operații pe bază de secvențe6 Subiecte|1 Evaluare
- 13. Instrucțiunea de incrementare/decrementare și instrucțiunea for8 Subiecte|1 Evaluare
- Înregistrare video lecție
- Comentarii despre tema 12 de pe NerdArena
- Rezolvarea temei 12
- Exercițiu: elementul maxim într-o secvență
- Instrucțiunea de incrementare / decrementare
- Instrucțiunea for
- Exercițiu: elementul maxim într-o secvență, utilizând instrucțiunea for
- Tema 13 – cercul de informatică pentru performanță clasa a cincea – NerdArena
- Înregistrare video lecție
- 14. Recapitulare4 Subiecte
- 15. Acomodare concurs (în sală)3 Subiecte
- 16. Discutare probleme4 Subiecte
- 17. Concurs (în sală)1 Subiect
- 18. Tehnici de depanare ale programelor C10 Subiecte
- Înregistrare video lecție
- Rezolvarea temei 16
- Rezolvarea concursului din 03.12.2024
- Despre warning-uri și erori de compilare
- Diferențele de rezultat din CodeBlocks și NerdArena sau altă platformă de probleme
- Înțelegerea mesajelor din evaluator
- Identificare erorilor din codul unui program
- Testarea unui program
- Exerciții pe cod
- Tema 18 – cercul de informatică pentru performanță clasa a cincea
- Înregistrare video lecție
- 19. Exerciții cu secvențe3 Subiecte
Tema 7 – cercul de informatică pentru performanță clasa a cincea
Întrebările de tip eseu / explicați vor fi corectate de către instructor și abia apoi primiți nota pe ele. Restul întrebărilor pot fi evaluate la sfârșitul testului, prin apăsarea butonului “Vezi întrebări“.
Gândiți-vă singuri la răspunsuri, apoi, dacă nu găsiți rezolvarea căutați pe Google și abia apoi, dacă nu reușiți, întrebați părinții sau prietenii.
Mă bazez pe codul onoarei.
Termenul limită pentru a rezolva tema este miercuri, 23 septembrie 2024, ora 19:30.
Succes!
Evaluare Summary
0 of 7 Întrebări completed
Întrebări:
Information
You have already completed the evaluare before. Hence you can not start it again.
Evaluare is loading…
You must sign in or sign up to start the evaluare.
You must first complete the following:
Rezultate
Rezultate
0 of 7 Întrebări answered correctly
Timpul tău:
Time has elapsed
Ai obținut 0 din 0puncte, (0)
Punctaj obținut: 0 din 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categorii
- Not categorized 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Current
- În evaluare
- Cu răspuns
- Corect
- Incorect
- Întrebare 1 of 7
1. Întrebare
Pentru următoarea problemă, realizați schema logică: calculați x11 cu număr minim de înmulțiri. Care este numărul minim?
Explicație: x11 reprezintă înmulțirea lui x cu el însuși de 11 ori: x · x · x · x · x · x · x · x · x · x · x .
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 2 of 7
2. Întrebare
Pentru problema anterioară (x11 cu număr minim de înmulțiri), scrieți programul în limbajul C și testați-l în CodeBlocks.
Adăugați fișierul main.c aferent problemei. El se regăsește în directorul unde ați creat proiectul în CodeBlocks.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 3 of 7
3. Întrebare
Pentru următoarea problemă, realizați schema logică: se citește un număr n. Să se afișeze suma cifrelor pare din număr.
Exemple: dacă n=3528 el are 2 cifre pare (2 și 8), se va afișa 10, dacă n=49285640 el are 6 cifre pare (4, 2, 8, 6, 4, 0), se va afișa 24.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 4 of 7
4. Întrebare
Pentru problema anterioară (câte cifre pare are un număr), scrieți programul în limbajul C și testați-l în CodeBlocks.
Adăugați fișierul main.c aferent problemei. El se regăsește în directorul unde ați creat proiectul în CodeBlocks.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 5 of 7
5. Întrebare
Pentru următoarea problemă, realizați schema logică: se citește n. Să se calculeze produsul numerelor impare mai mici sau egale cu n
Exemplu: dacă n=10, numerele impare mai mici ca 10 sunt 1, 3, 5, 7 și 9. Produsul acestora este 945.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 6 of 7
6. Întrebare
Pentru problema anteroară (produsul numerelor impare mai mici sau egale cu n), scrieți programul în limbajul C și testați-l în CodeBlocks.
Adăugați fișierul main.c aferent problemei. El se regăsește în directorul unde ați creat proiectul în CodeBlocks.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.
-
- Întrebare 7 of 7
7. Întrebare
Rezolvați următoarea problemă de logică: filozoful Immanuel Kant a ajuns acasă unde a constatat că ceasul de perete a stat deoarece a uitat să-l întoarcă. El a plecat către prietenul lui bun. Acolo a stat o vreme la discuții filozofice, apoi s-a întors înapoi acasă unde a potrivit ceasul la ora exactă! Cum a procedat Kant?
Se știe că:
- Prietenul lui Kant are un ceas care merge bine;
- Pe vremea lui Kant nu existau ceasuri de mână sau alte dispozitive mobile cu ceas;
- Kant merge cu viteză constantă, de ani de zile aceeași, dar nu ştie cât este.
-
Încarcă răspunsul tău.
Răspunsul va fi evaluat de către instructor. Punctajul va fi oferit de acesta după trimitere.