Cursuri

  • 2 Lecții

    Despre robotică și kitul Lego Mindstorms EV3

    Conceptul de robotică a început să capete din ce în ce mai multă popularitate. De aceea, orice tânăr ar trebui să ia contact cu noțiunile elementare. Un pas în plus, este să folosească o platformă, precum Lego Mindstorms EV3, să pună în practică aceste noțiuni.

  • 2 Lecții

    Diferențe între comenzile de mișcare în EV3Basic

    Fiind un limbaj construit îndeosebi pentru performanță, EV3Basic oferă mai multe comenzi pentru operarea motoarelor. Fiecare comandă are propriile sale caracteristici și mod de utilizare. Este foarte important să înțelegem cum funcționează fiecare și când sunt utile.

  • 10 Lecții

    Game Development

    La acest curs vom învăța despre procesul de construire al unui joc video, începând de la o simplă idee până la publicarea și actualizarea periodică…
  • 10 Lecții

    Game Development – Introducere

    La acest curs vom învăța ce înseamnă să dezvolți un joc video, de la stadiul de idee până în momentul lansării și mai apoi, întreținerii…
  • 1 Lecție

    Generarea blocurilor personalizate în EV3-G – MyBlocks

    Ca în orice limbaj de programare, ajungem la un punct în care trebuie să folosim anumite instrucțiuni în mod repetat, în diverse locuri ale programului. Pentru a nu repeta cod, vom folosi echivalentul funcțiilor în EV3-G: blocurile personalizate MyBlocks.

  • 2 Lecții

    Îmbunătățirea consistenței programelor robotului

    Pe măsură ce programați diverși roboți, veți vedea că programul nu rulează întotdeauna la fel. Sunt o mulțime de motive pentru care robotul are comportamente diferite, însă sunt câteva lucruri pe care le putem avea în vedere pentru a minimiza efectele negative.

  • 2 Lecții

    Influența poziționării senzorilor de culoare asupra algoritmilor de line follower

    Există preconcepții despre cum algoritmul de line follower funcționează numai dacă senzorii sunt montați într-un anumit fel. De fapt, poziția lor influențează modul în care trebuie să modificăm modelul matematic. Cu mici ajustări, putem găsi mai multe variante de montaj care să funcționeze.

  • 1 Lecție

    Introducere în limbajul C

    Fusce sollicitudin nisl enim, ut aliquet justo laoreet in. Integer quis augue ut nulla porta sodales non ut erat. Phasellus ut egestas sapien, in rhoncus lorem. Suspendisse potenti. Fusce maximus nulla sit amet vulputate laoreet. Vestibulum accumsan eu felis vel pharetra.

  • 5 Lecții

    Kituri de start pentru programarea roboților EV3

    Kituri de programare a roboților EV3 destinate studenților Nerdvana care participă la lotul competițional. Aceste kituri sunt destinate doar celor care frecventează cursurile Nerdvana. A nu se împărtăși cu nimeni acestea, întrucât veți ajuta competiția voastră la concursuri! :)
  • 20 Lecții

    Lecțiile 1 – 16, cursul de programare pentru performanță – clasa a 5-a, anul 2023 – 2024

    La acest cerc vom face informatică la cel mai înalt nivel. Vom include cunoștințele de olimpiadă, dar nu ne vom rezuma la ele. Nu vom…
  • 3 Lecții

    Limbaje de programare pentru Lego Mindstorms EV3

    A căpătat popularitate foarte repede și a devenit un kit folosit deopotrivă în școli și în competiții internaționale. Cu siguranță, această flexibilitate a adus și mulți entuziaști, care au dorit să aibe felul lor de controla kitul Lego Mindstorms EV3. Întrebarea cea mai întâlnită acum este: în momentul în care ne apucăm să învățăm să îl folosim, care limbaj este mai bun pentru mine?

  • 3 Lecții

    Limbajul EV3Basic

    Kitul Lego Mindstorms EV3 poate fi programat cu ajutorul a diferitelor limbaje de programare. EV3Basic a fost dezvoltat cu scopul de a spori performanțele brick-ului și de a putea fi modificat repede, mai ales în situații de competiție.

  • 1 Lecție

    Line follower în modul RGB

    Cel mai uzual vei face line follower pe o linie neagră. Cu toate acestea, ar fi de folos să poți urmări o linie roșie sau albastră. Acest lucru este perfect posibil, dacă folosim modul RGB.

  • 3 Lecții

    Metode avansate de compensare a inerției

    Dacă ați programat până acum un robot care să plece cu viteză maximă de pe loc, sigur ați văzut că nici o pornire nu seamănă cu alta. Dacă și construcția robotului este defectuoasă, acesta se poate răsturna. V-ați întrebat de ce? În acest curs vom studia despre inerție și cum putem să o controlăm.

  • 3 Lecții

    Mișcarea robotului pe distanțe măsurate în cm în EV3-G

    Până acum am învățat despre cum să facem robotul să înainteze, dar pe ce distanță? Am învățat ca prin încercări să determinăm numărul de rotații sau grade să ajungem la distanța dorită. Nu ar fi mai simplu să dăm ca parametru distanța în centimetri?

  • 11 Lecții

    Nerdvana Robotics Bootcamp 2020 – nivel avansați

    Timp de 10 zile, zilnic, fiecare participant va primi acces la o serie de cursuri și provocări, pe care trebuie să le rezolve, până la sfârșitul zilei. Pe tot parcursul zilei, ei pot cere asistență online, din partea profesorilor Nerdvana. La sfârșitul fiecărei zile, participanții vor intra într-o conferință online cu un profesor Nerdvana, care va oferi feedback și va răspunde la întrebări suplimentare.

  • 11 Lecții

    Nerdvana Robotics Bootcamp 2020 – nivel începători

    Timp de 10 zile, zilnic, fiecare participant va primi acces la o serie de cursuri și provocări, pe care trebuie să le rezolve, până la sfârșitul zilei. Pe tot parcursul zilei, ei pot cere asistență online, din partea profesorilor Nerdvana. La sfârșitul fiecărei zile, participanții vor intra într-o conferință online cu un profesor Nerdvana, care va oferi feedback și va răspunde la întrebări suplimentare.

  • 5 Lecții

    Nerdvana Summer Camp: curs avansat de programare clasa a șasea

    În acest curs veți învăța despre metode de scriere a codului, depanarea acestora și metode de programare care să vă ajute să scrieți cod corect,…